top of page

The new La Garconne | CLUSE |

Hi Guys,

Ten eerste een hele fijne zondag!

Ik heb een super leuke samenwerking met Cluse, dankzij deze samenwerking

heb ik ook een leuk cadeautje voor jullie!

Namelijk een gratis strap bij jou nieuwe cluse horloge!

''CHERELLSAHUPALA''

Check snel hun collectie, er zal zeker iets leuks voor jou bij zitten.

Er zijn namelijk veel verschillende kleuren stijlen en modellen.

Voor ieder wat wils!

Zelf heb ik gekozen voor hun nieuwe model genaamd La Garconne.

Dit is helemaal mijn stijl, het strakke design van dit klokje is zo mooi en apart.

Normaal zijn we van Cluse gewend dat ze ronde klokjes hebben.

Dit nieuwe model heeft een vierkante horlogekast en een strak en minimalistisch design.

De manier waarom je zelf de straps kan veranderen is echt geniaal!

Normaal moet je altijd na een juwelier om de strap te laten vervangen

maar nu kun je dit gewoon zelf thuis doen.

Veel shop plezier en vergeet mijn code niet hierboven voor de gratis strap!

Liefs,

Cherell

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page