top of page

Cognac strepen blazer | Foreva webshop |


Hi guys,

Het word tijd dat we warmer weer gaan krijgen en zonder een jas de deur uit kunnen gaan.

Nu met die koudere dagen verhult je winterjas helaas altijd je gehele outfit.

Van forevaWebshop ontving ik deze super mooie dunne blazer.

Hier kreeg ik spontaan sumervibes van, heel mooi met een witte broek in de zomer.

Deze moet ik zeker nog zien te scoren! Helaas is mijn maat heel vaak uitverkocht.

Dit jasje is super fijn om straks te dragen in de ochtend of savonds als het afkoelt.

Heel classy en chic maar toch comfortabel omdat het niet aanvoelt alsof je een blazer draagt.

Normaal draag ik alleen wit, zwart, blauw, en beige maar deze kleur vond ik geweldig om met mijn favorite kleuren te combineren.

Dit jasje is ook nog verkijgbaar in het blauw met wit/rode strepen,

deze zal ik natuurlijk ook voor jullie linken.

Meer vragen? Stel ze hier beneden!

xoxo Cherell

Blazer | ForevaWebshop

Coltrui | Sting

Wijde broek | Bershka

Schoenen | Zara (2 jaar terug)

Tas | Aliexpress

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page