top of page

Let the blue sky meet the blue sea | Style |


Hi Guys,

Het heeft even geduurd maar ik heb aan mijn feed gewerkt,

waardoor ik nu meer kan gaan plaatsen op mijn blog en instagram.

Ik was opzoek na een mooie overgang van foto's, wat ik soms nogal lastig vind.

Want deze foto bevat nogal veel grijs tinten en de meeste foto's van mij juist meer beige tinten.

Dit super leuke pakje wat ik draag is van de H&M. Eerst kocht ik de broek in de winkel en later zag ik ook de zelfde colbert hiervan online. Toen ik deze zag wist ik meteen dat ik deze moest hebben. Helaas was de hele set een aantal weken erna in de sale met ongeveer 60% korting. Voor mij is het minder maar voor een van jullie natuurlijk super als je dit setje wilt kopen.

Een hele fijne week guys en tot snel,

xoxo Cherell

Colbert | H&M

Broek | H&M

Coltrui | Appel's

Boots | Dr. Martens

Zonnebril | Aliexpress

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page