top of page

It is better to be looked over than overlooked | Style |


Hi Guys,

4 dagen later maar als nog allemaal een GELUKKIG NIEUWJAAR!!

Helaas struggle ik de laatste tijd nogal met mijn foto's, op Instagram en op mijn Blog.

Misschien ben ik te kieskeurig of misschien stel ik wel te veel eisen aan mezelf.

Dit moet ik echt in 2018 achterwegen laten, ik moet echt leren om dingen te accepteren.

Ik Schiet namelijk heel veel outfit foto's maar de helft hiervan komt niet online omdat

ik vaak niet 100% tevreden ben. Terwijl vriendinnen en familie ze vaak super vinden, maar toch voelt het dan niet goed genoeg om ze online te zetten.

Ik hoop echt dat ik dit in 2018 achter me kan laten waardoor ik meer outfits kan posten en hopelijk ook meer followers krijg. Want ik vind het geweldig om met jullie mijn stijl te delen.

Hoe was jullie nieuwjaar en hebben jullie nog goede voornemens gemaakt voor 2018?

laat het me hier beneden weten!! <3

veel liefs,

Cherell xoxo

Blazer | Bershka

Tshirt | Pieces

Flared jeans | Tradivarius

Sok laarsjes | Stradivarius

Bumbag | Aliexpress

Oorbellen | H&M

Ketting | Vintage

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page