top of page

her attitude kinda rough but her heart is gold | Style |


Hello guys,

Zoals vele van jullie heb ik flink de griep te pakken gehad.

Helaas heb ik deze kerst in bed doorgebracht, ik was flink verkoude en hierdoor word mijn astma alleen maar erger. Hopelijk hebben jullie wel fijne kerstdagen gehad, hierdoor heb ik ook geen foto's kunnen maken met kerst :( Super jammer...

Gelukkig werk ik mijn foto's altijd vooruit en kan ik wel een nieuwe outfit post plaatsen.

Op deze foto draag ik weer de mooie kettinkjes van NVGJewels.

Vergeet niet als je iets gaat bestellen via NVGjewels om mijn kortings code te gebruiken.

Cherell15 voor 15% korting op je aankoop.

heel veel liefs,

Cherell

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page