top of page

My love for NVGjewels | discountcode |


Hi Babes ,(en guys)

Even een kort blog berichtje, Ik heb alweer super leuke sieraden

ontvangen van NVGjewels, deze wilde ik even met jullie delen <3

De sieraden die ik draag op deze foto's zijn allemaal van NVGjewels.

Ik zal aan het einde even hier beneden alle sieraden linken.

Al deze sieraden zijn Plated gold of Sterling silver.

Super fijn want ik doe niet graag mijn sieraden af met douche,

omdat ik zoals je ziet nogal veel draag en in heb.

Uiteindelijk verkleuren ze wel geleidelijk want officeel verkleur alleen 14K goud en Zilver niet.

Maar als ze uiteindelijk toch weer gaan verkleuren ben ik alweer toe aan nieuwe sieraden.

Ik verwissel ze toch ongveer om de 3/4 maanden en daar douche ik er elke dag mee.

Als je ervoor kiest om niet mee te douche kunnen ze natuurlijk veel langer mee!

En nu het belangrijkste mijn kortings code!!

Gebruik bij het afrekenen Cherell15 en je krijg 15% korting.

Lots of love,

Cherell

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page