top of page

Don't cry because it's over, smile because it happened | Style |


Hi Guys,

Happy sunday, helaas moet ik werken vandaag.

Hopelijk hebben jullie wel lekker weekend. Het is weer tijd voor een nieuwe outfit post.

Vandaag bestaat mijn gehele outfit uit H&M, dit is geen spon maar gewoon echt toevallig.

De broek is wel al een oldie, van 1/2 jaar terug alleen toen heb ik deze broek bijna nooit gedragen. Nu ben ik er super blij mee vooral in combinatie met mijn witte laarsjes van H&M maar ook met mijn nieuwe witte laarsjes van Sacha shoes. Helaas heb ik deze keer niet zo heel veel te vertellen. Voor mij zijn mijn foto's belangrijker dan de tekst die erbij staat.

Als jullie toch liever meer tekst of anderen dingen willen zien, let me know down below!

Puffy jacket | H&M

Trui | H&M

Broek | H&M

Laarsjes | H&M

Een hele fijne zondag veel liefs,

Cherell

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page