top of page

The Gold and black details | NVGJewels |


Hi Guys,

Ook dit keer heb ik weer mooie juweeltjes ontvangen van NVGJewels.

Hun hebben precies wat mijn smaak en stijl is.

Ik was al een tijdje opzoek na oorbelltjes de een zwart detail hebben, best een lastige job!

Want het moeten voor mij wel plated gold sieraden zijn, en dat zijn deze gelukkig allemaal.

Door het gouden laagje blijven ze langer mooi en hoef je ze niet perse uit te doen met douche.

Ze verkleuren nauwelijks na verloop van tijd, het is meer dat het goud iets zachter van kleur word. maar dan ben je toch al snel een jaartje verder en dat vind ik zeker de moeite waard

in het opzicht van prijs qualitieit verhouding.

Het is niet dat ze alleen gouden items verkopen in de webshop, maar voor mij zijn

zilveren sieraden even een no go. Sinds ik zwart haar heb zijn niet meer echt mijn ding.

Goude sieraden geven mijn look een meer krachtige uitstraling.

Als jullie nog een merkje weten die mooie goude siarden verkopen met zwarte details,

hoor ik dat natuurlijk graag van jullie :) Hier beneden staan de links van mijn nieuwe earparty.

Gouden bolletje | ā‚¬7,95

Vergeet bij het afrekenen niet mijn kortingscode te gebruiken!

Cherell15 voor 15% korting op je bestelling

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page